De inschrijving voor de onderwijsactiviteiten start op 15 juli (BA) om 13:00u en op 16 juli (MA/ResMA) om 13:00u.
| Maandag |
Groep |
Studiegidsnr |
Datum (d/m) |
Van/Tot |
Docent |
Locatie |
Actnr |
ZRS-id |
| Kritisch denken & schrijv. TEN |
101 |
5583K403T |
30/5 |
12:45-15:00 |
Jansen/Pilgram |
LIPSIUS/028 |
22183 |
A861877 |
| Kritisch denken & schrijv. TEN |
901 |
5583K403T |
20/6 |
12:45-15:00 |
Jansen/Pilgram |
LIPSIUS/002 |
20924 |
A861879 |
| Dinsdag |
Groep |
Studiegidsnr |
Datum (d/m) |
Van/Tot |
Docent |
Locatie |
Actnr |
ZRS-id |
| Strategische presentatie SCH |
101 |
5583KSPAR |
24/5 |
17:00-17:01 |
Leeuwen, van |
N.A/N.A |
22206 |
A861892 |
| Argumenteren en overtuig (TEN) |
101 |
5581VAEOT |
7/6 |
11:45-14:00 |
Voort, van der/Wackers |
LIPSIUS/011 |
25433 |
A871278 |
| Retorica en Recht TEN |
101 |
5570M04T |
14/6 |
09:00-17:00 |
  |
KOG/A028 |
23637 |
A866152 |
| Retorica en Recht TEN |
901 |
5570M04T |
21/6 |
10:00-13:00 |
  |
KOG/A028 |
7667 |
A865084 |
| Argumenteren en overtuig (TEN) |
901 |
5581VAEOT |
28/6 |
14:45-17:00 |
Voort, van der/Wackers |
VRIESH2/002 |
20909 |
A859152 |
| Strategische presentatie SCH |
901 |
5583KSPAR |
28/6 |
23:58-23:59 |
Leeuwen, van |
N.A/N.A |
24748 |
A868382 |
| Retorica en Politiek TEN |
902 |
5570M03T |
23/8 |
15:00-17:00 |
Jong, de/Leeuwen, van/Rademaker |
HUIZINGA/004 |
26525 |
A888974 |
| Woensdag |
Groep |
Studiegidsnr |
Datum (d/m) |
Van/Tot |
Docent |
Locatie |
Actnr |
ZRS-id |
| Argumenteren en overtuig (DLT) |
101 |
5581VAEOD |
23/3 |
14:45-17:00 |
Voort, van der/Wackers |
HOME/ONLINE |
20910 |
A861872 |
| Retorica en Politiek TEN |
101 |
5570M03T |
8/6 |
14:45-17:00 |
Jong, de/Leeuwen, van/Rademaker |
LIPSIUS/028 |
7665 |
A832894 |
| Retorica en Politiek TEN |
901 |
5570M03T |
29/6 |
14:45-17:00 |
Jong, de/Leeuwen, van/Rademaker |
HUIZINGA/004 |
7666 |
A832896 |
| Donderdag |
Groep |
Studiegidsnr |
Datum (d/m) |
Van/Tot |
Docent |
Locatie |
Actnr |
ZRS-id |
| Retorica en Recht TEN |
102 |
5570M04T |
9/6 |
09:00-17:00 |
  |
KOG/A028 |
23638 |
A865083 |